Ummhnmc Aksar benimde o durumda yatış yapmadı kanamam durdu ama kahve akıntı olarak ara ara devam ediyor dün çiğer geliştirici iğne vuruldum 2 hafta daha sabır dikkatli ol dedi sonra sezaryenle inşallah doğumum olacak 🤲🏻 Alllah yardımcın olsun dikkat et kendine çok 🙏🏻
Ummhnmc Buseeeeee çok geçmiş olsun benimde kanamam oldu eşi aşağıda hatta C şeklinde sol tarafımda sen nasıl yattın uzandın peki dikkat et kendine Allahım korusun hepimizi birde kaç haftalıksın
Buseeeeee Ummhnmchep sol tarafıma yattım yarı oturur şekilde durdum benim yarı kapatıyordu doğuma kadar yatıcam dusumu oturarak alıyorum hiç birsey yapmıyorum annem yapıyor hep orda kalıyorum iğnelerim var 30 olduk cok şükür ilk gebeligimdede böyleydi
Ummhnmc Buseeeeee çok zor bir durum ya bende öyleyim hep sol yatıyorum yarı oturur pozisyondayım kalkerken biraz ağrım oluyor kanamam bitti ama kahve lekelenmem devam ediyor 35+4 deyiz inşallah geçer diye bekliyorum devamlı karnımı seviyorum bebeğim hareketlerini hissetmek için ilk gebeliğim inşallah geçer hepimiz için 😔🤰🏻🤲🏻
Buseeeeee Ummhnmc Bu saatten sonra korkma canim günün gelmiş evet cok zor ama napalim bu sayede anksiyeti hastası oldum hep korku panik ama bebislerimiz için değer onun o minik hareketleri herşeyden güzel ❤
Rabia26 Burcingiray cikar insallah çıkar kac haftaliksin bide esi nerede bazilari tam rahmin onunu kapatiyor bazilari rahmin yaninda oluyor benmki rahmin yanindaydi
Ummhnmc Buseeeeee evet ya öyle gerçekten allahım onları sağlıklı bize kavuşturmayı nasip eylesin inşallah 🙏🏻
Mutlu_anne00 Bende 18 haftalık hamileyim banada doktorum eşi aşağıda dedi sürekli karnım ağrıyor uyuyamıyorum çok özür dileyerek söylüyorum lavaboya oturduğum zaman baskı yapiyo sanki bişey düşecekmis gibi çok korkuyorum ☹️😔
Cagla55 Benimde 7+2 lekelenmem oldu ultrasonda eşin aşağıda dedi böyle erken haftalarda bu durumu yaşayan varmı acaba 😢
Gulsen6137 Cagla55 evet canım bana da o haftalarda söyledi simdi 20 haftalık yukarı çıkıyor dedi korkma dikkat et sadece ağır iş yapma ben 15-16 haftaya kadar doğru düzgün is yapmadım su an yapıyorum işlerimi
Antalya_07 Berrin_94 merhaba plesentanız yukarı çıktımı acaba, benim 25. Haftamda plesentam gayet normalken 27. Haftamda plesenta biraz önde geliyo dedi doktır
Berrin_94 Antalya_07 28 de kontrole gıttıgımde hala asagıdaydı cok az yukarı cıkmıs 32 de gıtcem 2 haftam var ınsallah tam cıkmıs olur
Antalya_07 Mervee35 Mervee35 merhaba plesentanız yukarı çıktımı acaba aynı durumu bende yaşıyorum şuan kafama çok takıyorum
Mervee35 Antalya_07 34+2 oldum çıkmadı daha. Yarın doktor kontrolum var bakalım nolcak. Kanama var mı sende tatlım? Bende yok o yüzden önemsemiyorum.
Antalya_07 Mervee35 Mervee35 benimde kanamam yok ağrıdan dolayı gitmiştim, çalışıyorum ailemden uzaktayım bulunduğum yerde imkan çok kısıtlı 36 haftalıkken memleketime gidicem o zamana kadar umarım bi sıkıntım olmaz
Antalya_07 Antalya_07 Mervee35 kanama olmadığı sürece sıkıntı olmuyomu peki erken doğum vs, sezeryan veya normal olmayi önemsemiyorum bile artık yeterki bebeğim sağlıkla ve zamanında gelsin