KıZlar günaydın 🌞
ben 29+4 günlük hamileyim ve bir iki haftadır rahmimde sancılar oluyor bazen bel ağrım oluyor ama şiddetli değil bende hiç normal doğum yapmadığım için sancı nedir bilmiyorum bu rahme gelen sancı bi giriyor arka taraftan çıkıyor bazen kasığım ağrıyor bunlar ne tam olarak bir bilen var mı doktoru aradım açmadı siz tecrübeli anneler bana yardımcı olun ☹️