Mececinar Merhaba kızlar. Ne durumdasınız, nasıl geciyorr son haftalar❤️😘 Doğum belirtisi olan var mı aramızda 😍
OzgeSelcuk Mececinar 36+2 olduk bugün. Bu zamana kadar çatı ve bel ağrısı Ve mide yanması dışında bi sorunum yoktu Bu Bir haftadır sabah kahvaltısında midem bulanıo koşa koşa tuvalete gidiyorum kusuyorum 😢 hatta az önce bunla ilgili bi post açtım ama kimse cevap vermedi 🤷🏻♀️ Doğum belirtisi mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
ruveyda98 Mececinar 36+4 bel ağrısı ara sıra gelen adet ağrısı ve karnımın kasılması ama hala düzenli değil 🤷♀️ uykusuz geceleri söylemiyorum bile
Mececinar OzgeSelcuk Mide yanması bendede var. Ben 37+4’m ama belirti olarak mı geçiyo hiç araştırmadım yani kasık ağrısı vs dışında mide yanmasının doğum belirtisi oldugunu hic duymamıstm