bebegimm16 Kızlar 38+1im 6haziranda planlı sezeryan olucam insallah ama tuvaletimi yaptktan sonra 1damladan bile az kan geldi peçeteye anlayamıyorum nişan olabilir mi bu ? 😣
Wonderanne bebegimm16 nisan büyük parçacıklı ve sümüksü yapıda oluyor seffaf ya da kanlı oluyor kan dediğin gibi dev ederse hastaneye git
Wonderanne Gencdijle birkaç güne de olabilir bir iki haftaya da bekliceksin yani biraz belirtileri takip edeceksin Allah kolay dogumlar nasip etsin inşaAllah 🤗🌸