Benimde 15 gün ilerde 32 nci haftada ileri geçti gelişimi 38 haftada 3, 550dedi dr günümü doldurana kadar 4 olur sezaryan olabilirsin dedi tansiyonum şekerim normal kendimde hiç kilo almadım karın bölgesi büyük dedi bebeğin ilk doğumların normaldi dr özel dikkat etmem gereken bişey var mı dedim yok genetik bu yapılacak bişey yok dedi yalnız b12, kan, devit3 ve folik asit içiyordum en son tahlilimde kan hariç herşey yolunda dedi dr bende kendi şahsi kararımla kan ilacım hariç diğer takviyeleri kestim o ilaçlarda şişiriyor olabilir die kilo alım hızı yavaşladı son 2 kontrolum de sezaryan hiç istemiyorum çünki asla önermem ayrıca kimsenin vebaline giremem bu benim kendi özgür irademle yaptığım bişeydi