Sibelsncar Merhaba arkadaşlar benim 2. Hamileliğim ilk Mudanya devlette oldu çok memnun kaldık özelden farksız 4 5 ebeyle doğum yaptım 🤭 şimdi özel aritmiye gidiyorum malum virüs ve daha çok ilgi istedim ve eşim arkadaşım girsin istiyorum sancı anı dogum anında ilkte kimsesizler gibi çok kötü olmuştum mutlu kilcilere gidiyorum çok iyi var mı aranızda yakında doğum yapacak veya yapan memnun kaldınız mı nasildi fiyat vs bana 3 bin sigortalı dendi..
Elisss4016 Merhaba, bende 24 haftalık hamileyim en baştan itibaren Mutlu beye gidiyorum.Çok ilgileniyor ve ne sorarsak soralım çekinmeden sorabiliyoruz ve cevap alabiliyoruz.Bundan 1 ay önce sormuştuk doğum fiyatını Mutlu beye,2500 Tl demişti.
Sibelsncar Elisss4016 çok iyi uzun uzun anlatması ultrasonda uzun bakması tatlı dilli iyiki ona gidiyorum 3 randevumuz olucak özelden de konusuyoruz buda çok iyi devlet olunca bunlar imkansız birinin dediğini diğeri yalanlıyor devlette heleki şimdi
Asc-18 Ben ilk hamileliğimde kimyasal düşük yaptım düşük yapmadan öncede osmangazi aritmiye gittim hiç memnun kalmadım devletten farkı yok bence bi kan vermek için bile o kadar bekledim hastane ana baba günü gibiydi üstelik kan tahlilimide ertesi gün verdiler gittiğim doktor da güler yıldız dı kimyasal gebelik hakkında hiç bir bilgi bile vermedi odaya girip çıkmam bir oldu verdiğim paraya aciyorum biz o parayı kolay kazanmıyoruz dalga geçer gibide bir tavrı vardı neden geldinki çok erken sonuçta benim ilk gebeliğim o heycanla insan napcaginı bilmiyo tabiki direk hastaneye gitmek geliyo aklına doğal olarak kısacası o hastane bana kotu hatıralar bıraktı şimdi hamileyim çok şükür medicana ya gidiyorum doktorum müzeyyen uyanık en azından herşey hakkında bilgi veriyor doktorum gayette güler yüzlü bence hamilelikte doktor seçimi çok önemli bilgilendiren doktor çok önemli ben hamile kalmadan önce sanki hamileymişim gibi beslenmemi neler yapmam gerektiğini anlattı doktorum iyiki de bulmuşum doktorumu hiç pişman değilim
Asc-18 Sekuhan tabiki sizin doktorunuzla da ilgili olabilir belki doktorum ilgili olsaydı hastanede o kadar beklemek rahatsız etmezdi
Elisss4016 Anladım canım.. Belki çalışan olduğumu biliyordu bana sigortalı fiyatını söylemiş de olabilir.Ekstra maliyet çıkartırlar mı doğumda bilemiyorum. Öyle bir şey inşallah yoktur🤲🏻 Zira doktor çok iyi dediğiniz gibi,sakinliği bile yetiyor 🙏🏻Sağlıkla sıhhatle alın bebeğinizi kucağınıza inşallah♥️