Kızlar 30+2 yim 1 saattir sancim var kasik ve bel e doğru dizkapaklatima kadar da biraz hissetmiyorum durmadan tuvalettim geliyor yanma oluyor yaparken doktora gittim nst baglandım ebe bebegin aşağıda dedi sonra doktor ağrı yok bebeğin de iyi dddi ama ultrason a gir yine de dedi su iç sürekli dedi geçmezse tekrar gel bağlayalım dedi benim gibi olan var mı böyle ya kafama çok takıldı olmadı doktorumu arayıcam 😶