Minnak35 tek tarafa yatmanin imkani yok zaten ya. Evet sol daha iyi ama ona da yazik yani curutmemek lazim😀 ben sag sol donusumlu yatiyorum. Zaten belli bi yerden sonra rahatsiz olunca tepki veriyor benimkisi. Son bi haftadir falan sagima yatirmiyor cok mesela tepikleyip duruyor sola donuyorum sesi kesiliyor😊