Kubbraa Benim oğlum suni sancı ve epidural le olmuştu çok şükür bi sıkıntı yaşamadım. 41+2 de suni sancı verildi geceden sabaha kadar sancılarım oldu ama o kadar çok uykum vardı ki sancı gelince uyanıyor sonra hemen geri uykuya dalıyordum 😂sabah ebeler belli bi açıklıktan sonra epidural taktılar doğum anında ıkın diyor ama acı hissetmiyosun o açıdan çok iyi. Çok şükür rahat bir doğum geçirmiştim bakalım bunda ne olacak :)