maviserceli32 Arkadaşlar, aranızda bu PUPP denilen kaşntılı hastalığı geçiren oldu mu ? Neyle atlattılar ? Geçende de post açmıştım kaşıntı üzerine. Saat bu vakit oldu, kaşıntıdan yatamıyorum. Araştırırken Pupp’a rastladım. Birebir aynı görüntüsü.
GizemBeidokhti maviserceli32 ev yapımı doğal sirke sürüyorum, ablamda her iki doğumunda pupp olmuştu o da kepek ıslattıgı su ile yıkanıp sirke sürüp birde asidi alınmış zeytinyağı sürmüş. Bende advantan kortizonlu krem ise yarıyor
irva maviserceli32 2 hafta önce bende de deli bir kaşınma oldu vücudumda.Doktorum enzimlere falan baktı temiz.Stresten kaşınıyorsun hormonlarda değişiyor normaldir dedi.Kükürtlü sabunla duş al dedi.Beni o geçirdi valla.Kullanmaya başladım 2 gün sonra kaşıntılarım geçti.
maviserceli32 irva Karaciğer benimde temiz çıktı. ALP yüksek biraz. Alt ve astlar, bilirubin hepsi normal. Sanırım puppp denilen bu illete yakalandım