cnykp-9392 cnm ben hasimato hastasiyim. Tsh 21 cikti benim 4 haftalikken. Ilacimin dozu artirildi once 75 mg sonra 100 mg olarak. Iki hafta sonra 6 ya dustu. 1 hafta sonra falan yeniden gidicem bakalim ne 2 nin altina dusmus mu. Ben bi kac doktora sordum bebegi etkilemis midir diye. 10. Haftaya kdr duzenlenirse etkilemiyormus. Bunu duyduktan sonra icim rahatladi. Asiri stres yapmistim simdi icim rahat. 8 haftaligim. Tiroid de stres cok onemli. Hormon dengesini etkiliyor malum. Bu arada ben 6 ya dusene kdr yememe icmeme dikkat ettim. Eger hasimatoysan baklagil, tahil, sut urunleri yememeye calis dusene kdr. Ekmegide kes. Selenyum iceren, cinko iceren besinler yemeye calis. Imkanin varsa brezilya cevizi al. Gunde 2 - 3 adet tuket. Ben vejetaryen oldugum icin baklagil yememeye de calisarak cok zorlandim. Sebze yedim dusene kdr. Insallah seninde bi an once duser. Bununla alakali instgramda cok gzl sayfalar var. Butunleyici tip, fonksiyonel tip, fonksiyonel beslenme vs uzmanlarini dinleyip okursan cok faydali olur. Umarim bi an once duser seninde benim gibi. Ki dusecektir👍