Merhaba arkadaşlar, 29+2 haftalık hamileyim. 2-3 haftadır sağ tarafımda ağrı var sağ göğüs altım ve sağ sırt tarafım. Solda hiç bir sıkıntı yok, doktora söyledim karaciğerine baskı yapıyordur dedi çözüm vs söylemedi. Bugün dayanılamıcak duruma geldi can çekişiyorum resmen oturamıyorum ya ayaktayım ya düz yatıyorum. Yaşayan tecrübe eden var mı farklı doktora mı gitmeliyim?