Gizeem3535 ben öncesinde suni sancı aldıgım icin ameliyathanede çok sancılıydım ve iğne yapılmasını uyuşmayı dört gözle bekledim iğne hiç acıtmıyor, ellerinizi iki yana doğru açıp bağlıyorlar,uyuştuktan sonra sonda takılıyor ben takıldıgını odaya cıkınca gördüm, karına bastırma işlemi bana yapıldı o kısmı biraz ağrı yapıyor ama hemen bastırıp içinizi temizliyorlar bitiyor tek seferlik bişey yani..