Mlkem normalde hangi gunlerden itibaren basliyordu. Mesela ben adet olacagim zaman en fazla 7 ila 10 gun onceden sinyaller geliyordu diyordumki heh 1 hafta sonra adet olacagim.ama gebe kaldigimi neredeyse bu durumdan anladim diyebilirim.
1 cenemde mutlaka sivilce cikardi cikmadi.
2 gogus hassasiyerim senin gibi 15 gun onceden basladi ve cok sasirmistim
3 surekli cisim geliyordu ki hatta dedimki acaba usuttummu
4 en onemlisi tembellik cokmustu uykumu alamiyodum nazar mi var acaba ustumde diyodum bu ne yorgunluk sonra artik anladim hamile olabilicegimi ve adet gunumu bekledim ki gunu gunune olurum 3 gun gecti deidmki ben hamileyim direk kan testi yaptirdik biz ben emindim cunku kendimi iyi taniyorum. Yani bu gibi degisimlerin olmasi lazim. Emin olmak icin adet gununu bekliyceksin ki col sinir bir durum 🙈