Mryslny 30 . hafta dan snra nekdr sıklıkla doktora gitmelyz biz gecen hafta gittik 1 ay snra dedi kontrolü ü nezmn dan sonra sıklaşıyor kontrol ve nts kaçıncı hafta da başlıyor🤔?
Milann Mryslny pazar günü 30 olucaz bizde inşallah türkiyede nasıl bilmiyorum ama fransada yaşıyorum ve temmuz ayına kadar son iki randevum kaldı biri ayın 5 de diğeri temmuzun 25 de muhtemelen sonrasında haftada 1 çağırcak