Kızlar 39+4 olarak hamileyim doğum başlaması için ne önerirsiniz 2 gün önce doktora gittim doğum başlasın diye yürüyüş , ilişkiye girme ve göğüs ucu kremiyle göğüs ucuna masaj önerdi . Artık doğum başlasın kucağıma alayım istiyorum sizler neler önerirsiniz