Happy6555 benimde haziran 4 sol bacagim acılmiyor diye szeryana gun verdi doktor catala cikip bacagimi acamam diyorsun diye sana sezeryan diyorum dedi ilk dogumum normal sol bacagim acilmiyor tutuldu ama sezeryan raporuna bebek ters yazdirmis boyle bise olabilirmi ? Kafam cok karisik sezeryan iyi degil yoksa diyor toparlanman zor olur diyor baskalari sezeryanda icini temizlemiyorlar kesikten sızan cıkan pislik gerisi icinde kaliyor diyorlar uykularimi yitirdim hic bilmiyorum napicam😐😐