Mothersone Zllmjjdr an itibariyle 37. Haftamıza girdik kaburga ve sırt ağrısından ne uyuyabiliyorum ne oturabiliyorum hiçbir çaresi yok bence masaj yaptırıyorum yine fayda etmiyor ☹️
aysehifa4 Zllmjjdr bende 21nci haftadan sonrada başladı şuan 32+2’yim öldürüyo beni geçmiyormuş maalesef bebek içerde kendine yer açmak için oraya baskı uyguluyor doğana kadar böyle dediler 😔
Firdevs192 Zllmjjdr hamileliğim boyunca beni en çok zorlayan şey kaburga ağrısı oldu. Çaresi de yok hiç birşey acısını dindirmiyor😭
Zllmjjdr Mothersone ben de 38 oldum yaklaşık 2 aydır çekiyorum ama çekemiyorum artık çok yoruldum gerçekten 🥴🥴
Zllmjjdr Ben e bebekten bir korse aldım onu takıyorum akşamları bir nebze rahatlatıyor isterseniz siz de bakın Allah yardımcımız olsun 🌺🌺🌺