Esranur2 Sizce hangisi daha güzel canlarim ikisi arasında kararsızım yada büyük ihtimal ikisini bir koyarim
elifnr47 Çok kararsızsanız eğer iki ismide ayrı ayrı kagıtlara yazıp katlayın siz yada eşiniz gözü kapalı seçsin biz öyle yapmıştık 🙏🏻
Asu20- Aysima bence. İlerde belki bi kızınuz daha olursa aybüke koyrsınuz. Uyumlu olur 😂 şahsen ben asude koydum. Bi kız dqha gelirse aybüke olur demiştim: bi tame daja olursa oda aysimaolur artık. 😂😂😂