Arkadaslar merhaba☺ 19+5 haftalık hamileyimm.. doktorum gelecek hafta detaylı ultrason a gireceksin bebeğin organ gelişimine bakılacak dedi.. Sizlerde girdiniz mi detaylı ultrason a? Nasıl oluyor? Bi sıkıntı olmasina gerek yoktur di mi.. o an heyecandan bisey soramıyor insan, eve gelince aklıma geliyo hersey🙈