15+4 günlük hamileyim bugun kasık ağrılarım olunca doktoruma normal mi diye yazdım gelmen lazım normal değil dedi muayene sırasında rahim kısalığım olduğunu söyledi düşük önleyici iğne yapıldı ve serum takıldı bir süre hastanede tutuldum doktorum bu durumun riskli olduğunu söyledi pazartesi tekrar kontrole gideceğim ve büyük ihtimalle bebeğin düşmemesi için dikiş atılacak moralim çok bozuldu yürümem yasak fazla ayakta durmam yasak zaten eşim aşağıda olduğu için çoğu şey yasaktı birde üstüne bu eklenince ağladım kendimi tutamayıp erken doğum ve düşük riskim varmış bu beni çok korkuttu bunu yaşayan başka arkadaşlar var mı yada bu konuda bilgisi olan yazarsanız çok sevinirim 🥺☹️