Bet00 Kızlar mega medipol bağcılardaki nagihan kaya’ya giden varmı bilgisi olan yazarsa cok sevinirim 😊
Busesrmz Bet00 bende nagihan hocadaydım gerçekten iyi birisi sıcakkanlı felan ama değiştirdim hastanemi nedeni de pahalı biraz muayne ücreti 210 tl normal doğumu 2900 sezeryanı 4000
Gulsumhayal Bet00 benim de yakın arkadaşım Nagehan hanıma gidiyor ama ben doktor Elif çiler Eren’e gidiyorum , doktor bide kişinin de ısınması ile alakalı da olabiliyor yoksa Medipol megadaki bütün doktorlar iyi bence
Anne23 Ben gidiyorum canım hatta yarın randevum var dünyanın en en tatlı insanıııı. Konuşması tavrı o kadar yumuşak o kadar sıcakki aşırı güven veriyor ben cok seviyorum
Btm571 Bet00 bilemiyorum tam olarak ama arkadaşım keşke onun yaninda sezeryan olmasaydim dedi sonradanda doktor değiştirdi tabi ama herkesin düşüncesi farklı canim o beğenmemişse belki sen begenirsin bence istersen bir dene