Bugün tansiyonum yüksek çıktığı için doktor yatış verdi tahlillerim temiz çıktı tansiyon ölçümlerimde normal evde hergün ölüyordum zaten Bi sıkıntı olmuyordu şimdi hastane de yatıyorum ve ne zaman çıkıcağıma dair bilgi vermiyorlar ayrıca 30 haftalık hamileyim ve çatı muayenesi yaptılar zararı olurmu