Betyit Kızlar bişi sormak isterim şimdi 8 gün önce betam 1895 ken bugün 22948 sizce yüksek mi yoksa normal mi ?
Mehtapca06 Betyit değildir diyemem betayla bir bağlantısı yok kese iki tane olunca çoğul dersin ama betan yüksekliği düşüklüğü tam bir belirti değil benim yüksekti sadece bitanecik oğlum var şuan 😂