Merhaba arkadaşlar 7+3 yetin ve karnımda sanki çok yemişimde taş gibi olmuş hissi var ve gerçektende karnım sert oluyor bu normal mi sizde yaşadınız mı 😒 birde gaz muhabbeti kasıklarım gaz etkisiyle ağrıyor bazen afedersiniz ama salınca rahatlıyorum 🙈