Bsrnb banada hastalarıma tel vermiyorum mesleğimden soğumuyorum bu sayede dedi🤣 Rengin hanım ilk randevuda telini verdi saat kaç olursa olsun ara dedi bu yetti ertesi gün tahlil sonuçlarım için ben onu değil o beni aradı herşeyi yorumladı telde ve azer hanımdan daha yoğun bir dr olmasına rağmen bunu yaptı ben zaten tecrübeli bir gebeyim bu 3. Gebeliğim neyin ne olduğunu ne zaman drun aranması gerektiğini biliyorum azer hanımın tavırları çok sinir bozucu gelmişti asla instagramda göründüğü gibi bir dr değil dediğiniz gibi bir an önce çıkıp gitse diye gözünün içine bakıyor insanın ve kendisine 9 ay boyunca giden hastalara doğum zamanı geldiğinde illa beni istersen hastanedeyken gel sezaryen yapayım normal istersen de hangi dr nöbetçiyse doğumunu o yaptırır ben gelemem demesi de kötü bir tutumdu neden her ay gidip o kadar para veriyoruz diye düşündüm