F1iruze bende :) ikinci doğumum olacak nasipse, ilkinde çok stres yaptım düzenli kasılmam vardı ıkınmakta zorlandım korkudan dondum sanırım. Bir an önce olsun bitsin diye elimden geleni yapacağım bu defa. Stres yapmak doğumu zorlaştırıyor. O anın acısı da doğumdan sonra unutuluyor hemen, bebeği kucağıma aldığım an onu sadece öpüp koklamak için hemen dikin beni diyordum. Acı hissetmedim bile heyecandan. Öyle güzel bir duygu ki..