Ben 38 haftalık hamileyim eşimle birlikte anı kalması için dış çekim yaptırdım birde bebeğim doğduktan sonra yeni doğan çekimi yaptırcam doğumhane çekimi istemedim büyük albüm ve birkaç şey daha anlaştım 1200 lira verdim ve harika çekim yapıyolar bayıldım istersen iletişim numarasını verebilirim nasıl bir çekim istediğini kararlaştırıp fiyat alırsınız paketleri farklı farklı çünkü