Canım hayırlı ve geçmiş olsun rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, bende ikinciye hamileyim ilk bebeğimde göğüs ucum yoktu silikon uçla bir süre emzirdim bir hafta kadar sonra yavaş yavaş çıktı ucu dene istersen işe yarıyor, bebek alışır diyorlar ama alışmadı ve yarasını engelledi dene istersen tekrar hayırlı olsun ❤️