kızlar adetlerim düzensizdir genelde 21. gün falan yumurtlarım ama takip ettim son 3 ay dır yumurtlama dan bi kaç gün önce kabızlık oluyo devam ediyo internetten baktim yunurta catlayinca progesteron hormonu yükseliyo ve bu kabizlik yapiyomuş sizdede olyuomu acba buda bi yumurta belirtissi olabilrmi ?