Benimde adetim 6 gün gecikti test yaptım negatif çıktı aşırı bel ağrım kasık ağrım var negatif çıkınca olurum diye düşündüm ama olmadım acaba hamile miyim sağlık ocağında kan almadılar hastaneye de gitmek istemiyorum bi daha test ne zaman yapmalıyım adet olmazsam??