Rabia95 Meneksee Benim 6. Haftada bulantım başladı 8. haftada birden kesildi, zaten o hafta rutin kontrolüm vardı doktora gittim bi sıkıntımız yoktu. Şimdi 16. haftaya girdik hiç bulantım olmadı o zamandan bu zamana :)
Meneksee Rabia95 işte benimde aynı öyle oldu. Valla içimi çok rahatlattinjz bende çarşamba günü gidceem kontrole allah razı olsun çok tşk ederim 😍
Meneksee Rabia95 bu arada bişey daha sorucam. Böyle ara sıra rahimde iğne batması gibi ağrılar oluyor mu çok şiddetli değil ama hafif ama hissediyorum acaba oda normal mi
Rabia95 Meneksee Arada oluyor rahim genişlediği için çeşitli yerlerde oluyor. Karında, kasıkta, sırtta
Seval22 Meneksee Bende 8 haftalığım canım 5 gün deli gibi kusuyorum ertesi gün kalkıyorum çok iyiyim tamam geçti artık diyorum bulantılar sonra ertesi sabah yine başlıyo dakkam dakkamı tutmuyor