Tugraninannesi Busrakuccuk amin inşallah 36+3 olduk oğluşumla Rabbim zamanın su gibi geçmesini nasip eder inşallah 🙂 sizinkinin şu an pozisyonu nasıl
Eliftotree Busrakuccuk 35+3 00:00 itibari ile bu haftada doğan bebişin bir sıkıntısı olur mu kızlar bir bilginiz var mı? Hiçbir problemim yok çok sükür ama erken doğumdan çok korkuyorum 😏
Gulsum94 Busrakuccuk heyecan dorukta kasıklarıma sızı şeklinde sancı giriyor yürüdükçede vajina ağrısı yalancı sancılar yoklayıp durmaya başladı
hjertemami Biz de 35+3 olduk kızımla 😍33 haftalıkken baş aşağı dönmüştü... bugün acayip göbek çevrem acıyor... geriliyor çok fazla, canım acıyor. Üzerine de kaşınma isteği oluşuyor... 😕Çok kötüyüm ya vallahi 😩Poposunumu dayadı Ne yaptı anlamadım 🤷🏻♀️
Aysenn Eliftotree prematüre dönemini atlatmış sayılırsınız neredeyse, bebisinizin kilosu nedir? Bir de dönmüş mu Siz sadece stres yapmayın 😊 Ben de çok korkuyordum hatta diyordum son 1 ayimda dışarı çıkmam ben ama öyle olmadı.. Iyi düşünün iyi olsun 💞🤗
Tugraninannesi Busrakuccuk ben geçen perşembe gittim henüz bebeğin pozisyonu hala aynı daha dönme fln yok sana da bişey demediyse dr un seninkide normaldir daha dönünce dr söyler zaten ama bidaha ki gittiğinde sor
Aysenn Busrakuccuk Kontrolümüz haftada 1 , doktorumuz söyledi ama anlıyorum zaten. Hıçkırıkları hala göbek deligimin orda ve ayakları aşağı tarafta pıt pıt atıyor 🤗 Hareketlerini takip edebilirsiniz
Eliftotree Busrakuccuk hiç duymamıştım bunu 🤔 ben biraz kilo almasını istiyorum o yüzden erken doğmasını istemiyorum 😏
Aysealty 36+5 benim kızım döndü ama mecburi sezeryan durumumuz var doktorum gün verdi 27nisan da kavusucaz 🙏💞
Aysenn Aysealty bizim de dönmediği için sezeryan olacak sanırım eğer kendisi gelmezse 😊 30 nisan ya da 2 mayıs düşünüyoruz ama bakalım bekleyip göreceğiz
Alinkuzusu Bizde 36 haftalık olduk dr umuz prematüre sınırını geçtiniz artık doğarsa herhangi bir sıkıntı yaşamazmış bebiş
Eliftotree Aysenn son kontrolüm 33+4 haftalıkkendi o zaman 2200 gramdı bana biraz zayıf gibi geliyor 😑 36+4 te yine kontrolüm var inşAllah biraz kilo almıştır ve dönmüştür
Aysealty Aysenn saglıkla gelsinlerde normal sezeryan farketmez cnm ☺ 38+3 te alıcak doktorum günü kendi verdi organ gelişimi tamamlandı zaten kilosuda iyi bir an önce kavusuruz☺