Pankek Unsalinn_Annesii Genetikmiş o çatlak işi. Ben de hindistancevizi yağını sürdüm yatıyorum şu an kaşıntısını alsın en azından
Pia22 Unsalinn_Annesii vücutla alakali kremlere vs hiç inanmıyorum bende 32 haftadayım çatlayıp yok ama ciddi cilt kurulugum var vazelinin losyonunu kullanıyorum onarıcı özelliği var sarı şişede deneyin isterseniz
Unsalinn_Annesii Pia22 canım kullanıyorum zaten vazelini ve cildim kurudur benim o yüzden vazelini eksit etmem teşekkürler
betulsahin papatya05 merhaba, doktorum birini gece yatmadan önce birini sabah sürmemi söylemişti, genişleyen her yere sabah akşam uyguluyorum fakat yanlardan biraz çatladı🤷♀️