Unsalinn_Annesii Benim annemde ve teyzelerimde de çok çatlak var bende hemen çatlarım diyodum ama şuan direniyor hala artık derim incecik kaldı damarlarım sayılıyor 😂 ama doğumdan sonra çatlak için kremler kullanabilirsin kırmızılığını alır önce sonra tamamen yok eder, zaten kırmızılık gidince pek birşey kalmıyor geriye sıkma canını benim bacak aralarımda ve kalçamda çok çatlak var mesela bekarlığımdan kalma ama alıştım artık, onlar pis boğazlığımdan oluşmuştu şimdi göbeğim çatlarsa en azından bebişim yüzünden çatlayacak diyorum üzülmüyorum 🥰 hem bir sürü tedavisi var artık çatlağın üzülme, nemli tutmaya devam et illaki daha da çatlayacağı varsa az da olsa engeller canım