Agytagyt
Serapmom
Merakliana
Kızlar beşik geldi kurduk fırsat bulamadım bir türlü yazmaya. Fotoğraflarını yukarıda yükledim çok beğenerek sipariş vermiştim zaten sadece kullanan varmı diye araştırdım bulamadım cesaret edip sipariş verdim önceden park yatak istiyordum bunu görünce kayın ağacından olmasi ve büyüyor olması beni benden almıştı 🤭 hem sağlamlığı ömürlük olur hemde çocuklarım büyür masa olarak bile kullanırım diye düşündüm daha ilk çocuğum diğerlerine de ALLAH u Teâlâ nasip ederse tekrar beşik almamak için sağlam olsun istedim bu açıdan benim beşikler arasında en içime sinen buydu bir karışıklık oldu önceki yorumumda belirtmiştim beşik ellerine ulaşınca bana yazdılar hemen teslim aldık diye ben de rica etmiştim kendiniz denedikten sonra gönderir misiniz diye vidalar iz yapmayacak şekilde kontrol ederiz dediler nitekim öyle de yaptılar ne zaman istesem Mesai saatleri içerisinde hep ulaşabildim kurulum da canlı destekte sağlıyorlar görüntülü arayabiliyorsunuz. Saygılı ve ilgili insanlar böyle esnafların kalmış olması insana umut veriyor. paketlemeleri oldukça sağlam şu an kurduğum beşikte hiçbir hasar almadan gelmiş ki korktuğum şeydi çünkü ürün toplam ağırlığı 35 kg 🤭 dediğim gibi ürün ağaçtan üretildiği için sağlamlığına diyecek yok boyası da konsorejen madde içermeyen özel bı boyaymis ben şu an küçük boyunu kurdum büyüdüğünü zaten biliyorsunuz bebeğimizi bekliyoruz ekime kadar hayirlsiyla 😊 cibinligi tamamen örtüyor açık kalmıyor yani sallama aparatı şu an takıli isterseniz tekerlekleride var sallama aparatını çıkarıp tekerlekli olarak kullanabilirsiniz. Tekstil ürünleri de beşikle geliyor 4 sünger ve kılıfı süngerin kalitesini çok beğendim bebeklere göre ne sert nede yumuşak süngerin kılıfı var onların fotoğrafını da isterseniz atarım. 3 adet yastığı var onun dışında beşiğin içinde gördüğünüz minder gibi birşey de süngerin üzerine serdim onun büyük boyuda var ve iki süngerinide buyurun buyutunce kullanmak için şimdilik kenara ayırdım fotoğrafı var poşet içerisinde. Küçük boyunu yapınca alt açma masasınida bu şekilde kullanabiliyorsunuz fazla parçalarla. Kısacası ben çok çok beğendim ve çok memnun kaldım 🤭 biraz tanıtım gibi oldu ama aklınızda soru kalmasın diye herşeyi açıklamak istedim 😁 yinede aklınıza takılan olursa sorabilirsiniz. Bu arada 5 yıllık garanti belgesinide birlikte göndermişlerdi.