gcmn_toprak1407 Merhaba güzel anneler ve anne adayları..Bebeklerinizin ve sizin sağlık durumları nasıl.Bebekleriniz kaç kilo ve siz kac kilo aldınız 🙈😁
Zehrabeytullah gcmn_toprak1407 merhaba canım 30 haftaligiz 28 de gitmiştik en son 1400 gramdi boyunu söylemedi sizinki nasıl benimde bacaklarım ağrıyor bide kramp giriyor okadar çok şükür
Svcnvebebegi gcmn_toprak1407 28 haftalıkken 1.110 gramdı minik kızım. 15 kili almistim en son🙈🙈. Karnımin üst kisminda agri oluyor. Birde nefes darligi oluyor. Cok şükür buna da 😍😍🤲
SekerMerve gcmn_toprak1407 merhaba canım 30 haftalığız bebiş 1600 gr. Bende 7 kilo aldım şimdiye kadar. Bnm ayak ağrılarım kramp ve huzursuz bacak sendromu var. Bugünümüze çok şükür🤲 sen nasılsın bakalm
GENCOBGM gcmn_toprak1407 Ben 30+4ken ikizlerimin biri 1.780 diğeri 1.800 kg dedi doktor.Ben 70le hamile kaldim 92 kgdayim yani 22kg aldım.Mide yanması ve sık sık idrara çıkma tansiyon yüksekliği ve ödem dışında ıyiyiz çok şükür elhamdülillah cnm🤲🤲🤲🌹❤
gcmn_toprak1407 Zehrabeytullah maşallah allahım iyiylik saglık versin inşallah size ve bebişinize.29 haftada 1400 bizim minnak.Ben ilk gebeliğime göre cok kilo almadım ama varisim oldu ve kraplarım basladı malesef onun dısında iyiyiz cok sükür 🥰
Merve1806 Zehrabeytullah maşallah size de bebeğinize de nasıl besleniyorsunuz acaba hep çocuğa yaramış galiba
Fatma-cnr06 29 haftalıgım göguslerım ara ara sızlıyor. Ve bacaklarıma uyurken asırı kramp gırıyor onun dısında. Iyyız cok sukur 💙🤗
gcmn_toprak1407 Fatma-cnr06 allahım iyilik sağlık versin inşallah.güzel günlerde kucagınıza alın inşallah ❤️
Fatma-cnr06 29 haftalıgım 3 kılo aldım. Bebisin en sonkı kılosunu bılmıyorum. Ara ara goguslerımde agrı oluyor ve ara ara bacaklrıma krapm grıyor onun dısında ıyyız cok sukur 💙👶🏻
gcmn_toprak1407 Fatma-cnr06 3 kilomuuuuu tütütütü maşallah 😁ben 7 kilo aldım sanki 70 kilo almış gibiyim 😁saglıkla kucagınıza alın inşallah.
AbrkGktg 30+0 Dayım 7 kilo aldım gece yatarken sırtım ağrıyor ve bu ara sık sık kasılmalarım oluyor onun dışında şükür iyiyim Pazartesi çalışmaya başlıyorum bakalım neler yaşayacağız 🤦🏻♀️
Edauysun AbrkGktg Allah yardımcın olsn 2 hfta sonra rapor alabilirsin 😘 kasılmalarınız derken bir yerdede toplanıyormu ya tam 30+0 ım bugün toplanıyor agrı sızım yok ama hareketlerını derinden hissediyorum bakarken bir bakıyorum toplnamş daglıyor falan korktum
Zehrabeytullah gcmn_toprak1407 gerçekten heleki sabah bir kalkınca kramp çok kötü oluyor Allah hepimize kolaylık versin inşallah
Rabia4687 Şuan 29+1 haftalığım.27 haftalıkken gitmiştim doktora 1350gramdı. İlk hamileliğim 15 kilo aldım şimdiye kadar. Belim çok ağrıyo artık baya ağırlaştım ama bunada şükür
gcmn_toprak1407 Rabia4687 ben 7 kilo aldım ama özümde iriyim 🙈aynen öyle allahım saglık versin herşey geldiği gibi gider
AbrkGktg gcmn_toprak1407 amin hepinizin yardımcısı oldun inşallah hepimiz yavrularımızı sağlıcakla kucağımıza alalım 😊
AbrkGktg Edauysun evet toplanma oluyor sanki bebek içerde dönmeye çalışıyormuş da o yüzden kasılıyormuş gibi bir his oluyor 10 saniye felan sürüp geçiyor ama bu haftalarda yalancı kasılma olarak bu şekilde yaşananız normalmiş