Bhraydn2708 Merhabalar 35+3 haftalık hamileyim son bi haftadır elimde çok kötü bi kaşıntı meydana geldi özellikle geceleri kaşınmaya başlıyor parmak araları avuç içi bileğim falan neden oluyordur acaba bi fikri olan var mı yardımcı olurmusunuz kızlar
Rukiye58 Bhraydn2708 egzama olabilir benimde elimin üstü felaketti hele suya girince eczaneden bepanthol egzama için olanı verdiler iki güne geçtü bir dahada olmadı çok şükür
GoncaElifAda Bhraydn2708 bunu doktorunuza söylemeniz gerekir karaciğer enzim değerleriniz yükselmiş olabilir test yapılması gerekir öyle kafanıza gore ilaç kullanmamanızı tavsiye ederim kaşıntı önemli bi durum.
_Serap_ Bhraydn2708 aynısını yaşadım canım 33 haftaligim şuan ilk hamileligimdede yaşadım. Gebelik kolestazı bunun adı. Genellikle gece başlıyor şiddetli el ve ayak ici kaşıntısı sonra tüm vucuda yayılıyor. Karaciğer enzimlerine ve safra tuzuna baktirman lazim. Yuksek cikarsa kolestaz. Ilac kullaniyorum simdi günde 4 defa kesildi kasinmalarim duruma göre 36.haftada aliyorlar bebeği
Bhraydn2708 Rukiye58 yeni olmuş olabilir mi çünkü daha önce hiç egzamam yoktu kaşıntı var ve kaşıyınca küçük küçük isilik gibi sivilceler olusuyor
Dem_yil _Serap_ merhabalar hangi test bu ben bi test yaptırdım normal cıkmasına ragmen halen kaşınıyorum 36+0 ım ben.
GoncaElifAda _Serap_ merhaba Rabbim sagliklica kavuştursun ınsallah sizi 🤲 benim de ilk gebeligim de vardı şimdi 17 haftalık ikinciye hamileyim hangi ilaçları kullaniyosunuz acaba ? Bide ikinci de hangi hafta da cıktı?
_Serap_ GoncaElifAda 32.haftamda başladı 😔 ne güzel ikincide olmayacak diye sevinirken başladı. Ursovef kullaniyorum günde 4 defa. Yaklaşık bi hafta içinde kesti kaşınmalarimi. Şu an 34 haftalığım hafiften kaşınıyorum yine