Herkese merhabalar 23+3 haftalığız geçen hafta ayrıntılıya gitmiştim kordonda üç damar olması gerekirken iki damar varmış bugün tekrar kontrole gittim perinatolojiye gitmem gerektiğini söyledi doktorum başına böyle bişey gelip bebeğinin durumunda bi sıkıntı yaşayan var mı ilk defa duydum böyle bişey çok tedirginim 😔😔😔😔