Arkadaşlar 39+5 günlük hamileyim açılmam olmadığı için bir türlü doğuma almadılar lekem de geldi iki gündür git gel yoruldum bugün Meryem ana otu aldırdım eşime duyan koydum bol bol okudum bas felak Meryem suresi ve açılmaya başladı ama bende bir belirti yok kullanıpta gerçekten faydasını gören oldumu ?