Arkadaşlar merhaba yeni üye oldum bu ay yumurtlama testi ile takip ettim yumurtlamamı bugün adetime 5 gün var ve acaba hamilelik var mı diye ovulasyon testi yaptım sabah ilk idrarla ve ilginç bir şekilde sanki yumurtlama günüm gibi kıpkırmızı oldu iki çizgi de sizce hamilelik var da onu mu gösteriyor bilen var mı acaba şimdiden cevap verenlere teşekkür ediyorum:)