Gzmr canım açıklığın 4 cm falan olunca iğne omurga kemiğine bel kısmandan yapılıo ve sancıyu kesyo onun dışında ıkınmaları jadılmaları hissedyosan bn sancıları basta hissrtmediğim için rahat doğurabilrim diyorum sonra sancılar sıklsşınca 7-8cm olunca yaptrdm epiduli. Bilsem erken yaptrdm çnkü geç olunca sancılarn ni kısmını hissettim. İlk doğumumun verdiği tecrüvesizlij işte😊ama hiç ağrı falan yapmadı sonrasında çok rahttm şimdide dkıntm yok