12 yıl tüp bebek tedavisi gördüm kayıplarimdan sonra çok şükür kaldım ama her gün iğneler oluyorum acılarım var yinede şükür diyorum Rabbim banada nasip etti diye ama 3 lu taramada gördük çarpık ayak sendromu varmış beyni tam gelişmemiş kas sistemi sinir sistemiyke orantılı dedi.2 hafta sonra detaylı ultrason gidicem bu arda fetal da testi yaptırdım sonuç bekliyorum 15 gün oldu bana dua edin çocuğum böyle olduğu için değil doğumdan 3 gün sonra acılar cekicek ona üzülüyorum gelen herşey Allah tan