damla4 İyi akşamlar hanımlar. 2 gün önce hafif lekelenmem olduğu için doktora gittim çok şükür her şey yolundaydı ama yinede doktorum önlem amaçlı progestan verdi ağır işlerden kaçın dedi. İlacı iki gündür içiyorum ama biraz ayakta kalıp iş yapsam bulaşık makinası falan boşaltmak gibi peçete ile sildiğimde lekeleniyor. İlaç ne zaman etkisini gösterir acaba ? Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ?
Ebrdef damla4 ben bayadır kullanıyorum ama bende hala yoğun lekelenme var, ama benim kese etrafında kanama alanı var o yüzden de olabilir
Ebrudagli damla4 canim ilaci vajinal al ve surekli uzan egilip kalkmak hoplamak sert ve ani hareketler bu donemde yasak eger dikkat edip uzanmazsan lekelenmen artar dr yatis vermek zorunda kalir bnde gecirdim o durumlari aslinda yapabiliyosan 3 5 gun uzan kalkmadan sadece yemek yemek icn kahvalti icn kalksan kesilir lekelenmen Allahin izniyle ve ayaklarini hava da tutarak uzanmakda cok etkili . gecms olsunn
seymaakaya damla4 ben de progestan kullanmiştim , doktor zaten ilacin da lekelenme yapacagini söylemişti
elisaninannesii Canım normal bu bende de ayni şekilde olmustu ilacı kullanmama rağmen devam ediyordu lekelenmem ama bırakmadım sürekli kullandım en son kesildi ilacı da kestim kafana çok fazla takma düşünmemeye çalış ilacı kullandıkça etkisini gösterecektir
damla4 elisaninannesii biraz takmamak gerek aslında dediğiniz gibi de ilk bebek acemilik olunca en ufak şeyde ters giden bir şey mi var diye tedirgin oluyorum Allah korusun tüm bebişleri inşAllah🤲
Dilruba92 Doktor dedi mi bilmiyorum ama ilacı vajinadan alırsan daha çabuk kesiliyor ben resmen adet olur gibi kanama yaşamıştım bu şekilde kesildi
damla4 Dilruba92 hm yok benim öyle değil çok şükür yanı bir peçeteyi bile doldurmaz miktarı ama bir tedirginlik oluyor tabii doktorum ağızdan al alttan sancı yapabilir dedi o yüzden ağız yoluyla alıyorum bende
damla4 Ebrudagli aslında sadece kahvaltı yemek için kalkıyorum ama onları da hazırlıyorum tabii öncesinde ama hep basit şeyler gurbetteyiz sadece eşim ve ben ikimiz varız oda yardımcı oluyor sağolsun ama bir yere kadar çalışma saatleri izin vermediği zamanlar da ben yapıyorum onun dışında hep uzanıyorum genelde inşAllah bir an önce kesilir de bu korkularım son bulur rabbimin izni ile 🤲
Dlktpl damla4 kanamadan dolayı farklı olabılır ozaman bız rahımmahzı uzasın dıye alttan alıyoruz cunku
damla4 seymaakaya aaa onu bilmiyordum kullananlar bir süre sonra kesildiğini söylemişler de lekelenmelerin bende kesilmeyince acaba henüz etki mi etmedi diye düşündüm siz ne kadar süre kullanmıştınız
seymaakaya damla4 benim çok ciddi kanamam vardi , 3 hafta kadar kullanmiştim. Sonradan lekelenme şeklinde geliyordu. Doktora soyledim kesilmiyor lekeler var diye , doktor da progesttanin da zaten lekelenme yapacagini söyledi