betul1- 19012021 keseyi 4 haftalıkken gördüm doktor iki hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi o aralar gidemedim 8 haftalık gittiğimde duymuştum :)
19012021 betul1- bende 4+2 yken gördüm keseyi 2 hafta sonra mutlaka gel kontrole dedi bakalım artık insallah aksi bişey olmaz
blueberyy00 19012021 ben hamileliğimi öğrendiğimde 4+2 ydim doktorum henüz yeni haftaya gel keseyi 3000 lere yakın goruruz dedi 5+5 de gidicem iste
19012021 blueberyy00 ben 4+2 yken gittim ve beta 2403 tü keseyi görmem lazım eger göremezsem dış gebeliktir dedi çok şükür gördü keseyi
Ozlem_20 19012021 5 haftada gittigimde görmüştük biz 🤗 simdi kalp atışını duymak istiyorum yaa 6 haftaligiz şuan
19012021 Ozlem_20 bende 5+5 ve bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 2 aylıkken kalbi durmustu o yuzden suan cok sıkıntılardayım hamıle olduguma bıle sevınemıyorum rabbim hakkımızda hayırlısını versin insallah 🌸🤲🏻
blueberyy00 19012021 senin değerin maşallah çok güzel çıkmış erken dollenme sizinki galiba ben ilk gebeligimde ikizdi gecikmeden 3 gün sonra 1000 küsür çıkmıştı sizinki gayet yüksek inşllah şimdide sağlıkla kalp atışını duyarsiniz