333333 ben normal Doğum yaptım 😊 suni sancı aldım 4 saat sancıdan sonra doğumum oldu. Sancı süresi çok zorlu bir süreçti doğumhaneye girdiğimde 15 dk sonra bebeğimi kucağıma aldım normal Doğum bence çok zordu ama hemen ayaklandım doğumsan sonra kendimi toparlayıp bebeğimle ilgilendim. Bir daha çocuk yapmayı hele ki normal Doğumu hiç düşünmedim ama şuna hamileyim😊 ve yine normal Doğum istiyorum çok çabuk toparlanıyorsun sütüm hemen geldi Doğum sonrası çok rahattım 🙏