İlk tahlillerim sağlık ocağında yapıldı ama bu ay tekrar gittim sağlık ocağındaki hemşire biz her ay yapmıyoruz tahlilleri dedi yaptıramadım🤔 istanbulda yaşıyorum devlet hastanelerinde corona hastaları da fazla olunca endişeleniyorum açıkçası ama tedbir alıp gitmekten başka çare yok sanırım çünkü tiroid hastasıyım her ay dahiliyeye de gitmem ve tahlil yaptırmam gerekiyo haliyle🤷🏼♀️