Beybilove Merhaba arkadaşlar doktor değişikliği yapmam gerekiyor, karşılıklı iletişim kurarken ve soru cevaplarda anlaşılır sakin ve güven duyabileceğim bir doktora ihtiyacım var yardımcı olurmusunuz? Bugün 14. Haftamıza girdik.
iremgun Beybilove medicana Volkan Aksakallı 👍 her türlü soruna cevap alırsın, iletişim numarasını da veriyor gece gündüz farketmez ararsın mesaj atarsın cevap verir. Ben çok memnunum
Minnak16 Beybilove kesinlikle Medicana Dr Volkan Aksakallı. Gülüşü yetiyor rahatlamana. Ben çok memnunum tavsiye ederim
Ozgeyuksel Beybilove Jale Gürlüler çok iyi bi doktor.çok başarılı ben ulan ona gidiyorum 21.haftadayım
Gulten91 Beybilove rica ederim bu doktor Ceylandaydı o zaman sırf orada doğum yapamayacağım için devam etmemiştim ama o kadar tatlı dilli bir bayan ki Medicana ya geçtiğinde devam etmediğime pişman olmuştum bir kere gidip muayene olabilirsin daha en başından neler yapılacağını hafta hafta anlatan bir doktor 😊
Beybilove Gulten91 yaa gerçekten mi o zaman mutlaka bi inceleyip denemekde fayda var tekrardan çok teşekkür ederim canım☺️ Doktor işi gerçekten şans işi, ve bende biraz şansızımdır malesef 😞
Beybilove Minnak16 iremgun Gulten91 çok teşekkür ederim arkadaşlar peki muayne ve doğum ücretlerini sorsam 🙈 birde mesela muayne odasına eşlerinizi de aldılarmı?
Beybilove iremgun evet volkan beyin ismini de duydum karar vermek çok güç, sizede çok teşekkür ederim 👍🏻☺️
iremgun Beybilove rica ederim😊. Volkan hocayı tek geçerim gerçekten o yüzden gönül rahatlığıyla yazabiliyorum tavsiyelere
iremgun Beybilove aa bir arkadaş da Pınar Hanımı yazmış onu da iyi diye duydum ama gitmedim genel olarak medicana daki doktorları beğeniyorlar zaten. Hastahane olarak da güzel ilgililer bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadım😊
Rukiyeataman Medicana ücreti yüksek gelirse canım Doruk Yıldırım Embiye Yılmaz kadın gerçekten bu işte fazla iyi ben bu kadar çalışmayı seven bir kadın görmedim. Aşırı ilgileniyor tatlı tatlı anlatıyor bir gün kasıklarım ağrıyor diye aradım konuştuk saat akşam 10 da aradı nasıl oldun doğumdan yeni çıktım merak ettim diye siz düşünün 😊 bir hevesle gidiyorum yanına bebeği kendi bebeği gibi seviyor ediyor ne dese de doğru çıkıyor cidden çok tatlı bi kadın. Tavsiye ederim 😍
Beybilove Rukiyeataman çok güzel canım işte iletişim çok önemli yeni ve ilk gebeliklerde insanın kafası hep sorularla dolu oluyor, karşı tarafın bilgilendirmesi çok önemli tavsiyen için teşekkür ediyorum ☺️
Zelihafirat Medicana hastanesi Pınar Türk kesinlikle :) bebeğimi başından beri kuzucuk diye sever gözlemler çok ilgili sevecen bir doktor
Minnak16 Beybilove tabiki eşlerde giriyor muayene olurken. Benim eşim bebeği kameraya nile çekiyor ekrandan. Ücret 215₺
Pamukkiz Pamukkiz muayene ücreti 195 ama yarım saat bakıp inceliyor her gidişimde . Eşimi virüse kadar alıyolardı ama önlem amaclı artık almıyolar başka yerde nasıl bilmem
Dlktpl Pamukkiz sakın o dr a gıtmeyın rahım agzı yetmezlıgınız varsa ozellıkle ılgılı gıbı gorunen bırı ama onun yüzünden bebegımı kaybettım ben kesınlıklr tavsıue etmem bnde ona tavsıye ıcın gıtmıstmm hersy cok ıyıydı
Minnak16 iremgun kesinlikle! Anne olunca insanın güvene ihtiyacı oluyor Volkan Hoca bunu çok güzel karşılıyor. Hastane biraz pahalı ücret olarak biz henüz doğum için fiyat almadık daha zamanımız var ama sanırım acele etsek iyi olacak :)
Beybilove iremgun teşekkür ediyorum canım aslında ilk etapda bende medicanayı düşünmüştüm ve 3 isim geldi öneri olarak ama korona hastası çok diye çevremden korkuttular🤦🏼♀️ Bende başka bir yere gittim ama mutsuzum, değiştirmek şart oldu
AybarsMomy Beybilove ben Medicabile Songül Yapıcı ya gidiyorum. Gebeliği öğrendiğimden beri değiştirmedim 34 haftalık hamileyim çok çok memnunum. Gereksiz kafa karıştırıcı bilgi asla vermez. Korkutmaz Güler yüzlü bi doktor. Tek takıntısı kilo mızmızlanmayı sevmiyor😂😂 her kontrolde şakalaşırız biz. Ben ultrasona hazırlanırken geliyor hemen ölçümlerini yaparken tahmin et bakalım bebiş kaç kilo olmuştur falan diye konuşuyoruz . 195 TL muayene ücreti ödüyorum. En son doğum ücreti 3500 demişti burdan arkadaşlar bende henüz konuşmadım o konuda bilgim yok.