Günlerdir ara ara daha doğrusu genellikle bir baş ağrısı var gözlerime kadar vuruyor bu Ağrı birde öksürek var sürekli gıcık gibi 16 haftalığız baş ağrısı olur falan dedim geçiştirdim öksürek gıcık gibi böyle Ama bazende nefesim yetmiyormuş gibi öksürüyorum acaba korona mı diye Düşünmüyor değilim yaşayan varmı böyle ? Herşeyden korkar olduk ☹️ Öksürek baş ağrısı 1 hafta oldu buzamana kadar durdurmazdı demi korona olsaydı 🙄