Kızlar iyi akşamlar. Su gibi akıntım var diye İdrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıkmadı.Ben normalde gebeliğimden itibaren hep peçete koyuyorum çamaşırıma. Dr koyma dedi bugün koymadım. Yine ıslanmıştı biraz çamaşırım hatta kuruduktan sonra baktım ki sarı leke olmuş. Ben şimdi idrar mı kaçırıyorum sizce daha 14+4 haftamdayım çok erken değil mi? Bu durumu yaşayan var mı?